Wszystkie reklamacje są obsługiwane niezwłocznie po dostarczeniu produktów, jednak nie dłużej niż 14 dni od momentu zgłoszenia w panelu reklamacyjnym. Aby uzyskać numer RMA należy przejść na stronę: rma.promise.pl.
1. Po wejściu na stronę reklamacje.retall.pl, proszę utworzyć konto ( Rejestracja użytkownika) i/lub zalogować się do założonego konta. W tym oknie można także odzyskać hasło do konta (Nie pamiętasz hasła).

2. Po zalogowaniu w panelu użytkownika można:
– złożyć nowe zlecenie (Dodaj zlecenie)
– przeglądać wcześniej zgłoszone reklamacje/zwroty po statusie:
a. Otwarte – zgłoszenia w trakcie realizacji
b. Zakończone – zgłoszenia zamknięte
c. Anulowane/odrzucone – zgłoszenia zamknięte ze statusem odrzucone bądź anulowane

3. Po kliknięciu „Dodaj zlecenie” otworzy się okno z danymi zleceniodawcy które należy uzupełnić przy pierwszym zgłoszeniu.

4. W następnym kroku należy podać informację dotyczące zgłoszenia:
a. Odział : Reklamacje (w przypadku zwrotu – zwrot)
b. Przedmiot zlecenia: Należy wpisać /wybrać nazwę produktu bądź wpisać numer EAN (w przypadku zwrotu wybrać zwrot towaru/zwrot centralny)
c. Typ zlecenia: w zależności o typu reklamacji (w przypadku zwrotu proszę wybrać zwrot)
d. Numer seryjny: proszę podać jeżeli taki numer jest podany na urządzeniu (niewymagane)
e. Numer FV zakupowej APN: Numer FV na który został zakupiony dany produkt od dostawcy (w przypadku zwrotu proszę wpisać ZWROT)
f. Data sprzedaży: Niezbędna do określenia terminów roszczeń reklamacyjnych (niewymagana w przypadku zwrotu)
g. Opis zlecenia: Dokładny opis wady (w przypadku zwrotu proszę wpisać podstawę zwrotu)
h. Dodatkowe uwagi: ew. uwagi dotyczące zlecenia Załączniki: można dodać pliki dokumentujące roszczenie reklamacyjne.

5. Po zatwierdzeniu zgłoszenia na adres mailowy podany podczas rejestracji zostanie wysłana wiadomość z numerem i potwierdzeniem zgłoszenia.
6. W podsumowaniu zlecenia proszę wydrukować protokół rejestracji który należy dołączyć do reklamowanego produktu.

7. Po zakończeniu zgłoszenia należy przejść do panelu firmy kurierskiej w celu zamówienia kuriera na koszt dostawcy. https://promise.dhl24.com.pl/reklamacje-domaniewska (w przypadku zwrotu ( https://promise.dhl24.com.pl/return-wenecka). Po akceptacji zlecenia na adres mailowy zostanie podana odpowiednia informacja jak zakończyć zlecenie dostawy.
UWAGA! Proszę pamiętać o umieszczeniu na paczce i reklamacji numeru/ów reklamacji lub zwrotów z naszego systemu a także dołączenie protokołu zgłoszenia do każdego wniosku (także w przypadku łączenia reklamacji). Przesyłki bez numerów i protokołów nie zostaną obsłużone.