Retall

Wszystkie reklamacje są obsługiwane niezwłocznie po dostarczeniu produktów, jednak nie dłużej niż 14 dni od momentu zgłoszenia w panelu reklamacyjnym. Aby uzyskać numer RMA należy przejść na stronę: rma.promise.pl.

 1. Po wejściu na stronę reklamacje.retall.pl, proszę utworzyć konto ( Rejestracja użytkownika) i/lub zalogować się do założonego konta. W tym oknie można także odzyskać hasło do konta (Nie pamiętasz hasła). 

2. Po zalogowaniu w panelu użytkownika można:

– złożyć nowe zlecenie (Dodaj zlecenie)

– przeglądać wcześniej zgłoszone reklamacje/zwroty po statusie: 

a. Otwarte – zgłoszenia w trakcie realizacji

b. Zakończone – zgłoszenia zamknięte 

c. Anulowane/odrzucone – zgłoszenia zamknięte ze statusem odrzucone bądź anulowane 

3. Po kliknięciu „Dodaj zlecenie” otworzy się okno z danymi zleceniodawcy które należy uzupełnić przy pierwszym zgłoszeniu. 

4. W następnym kroku należy podać informację dotyczące zgłoszenia: 

a. Odział : Reklamacje (w przypadku zwrotu – zwrot) 

b. Przedmiot zlecenia: Należy wpisać /wybrać nazwę produktu bądź wpisać numer EAN (w przypadku zwrotu wybrać zwrot towaru/zwrot centralny)

c. Typ zlecenia: w zależności o typu reklamacji (w przypadku zwrotu proszę wybrać zwrot)

d. Numer seryjny: proszę podać jeżeli taki numer jest podany na urządzeniu (niewymagane)

e. Numer FV zakupowej APN: Numer FV na który został zakupiony dany produkt od dostawcy (w przypadku zwrotu proszę wpisać ZWROT)

f. Data sprzedaży: Niezbędna do określenia terminów roszczeń reklamacyjnych (niewymagana w przypadku zwrotu)

g. Opis zlecenia: Dokładny opis wady (w przypadku zwrotu proszę wpisać podstawę zwrotu)

h. Dodatkowe uwagi: ew. uwagi dotyczące zlecenia Załączniki: można dodać pliki dokumentujące roszczenie reklamacyjne.

5. Po zatwierdzeniu zgłoszenia na adres mailowy podany podczas rejestracji zostanie wysłana wiadomość z numerem i potwierdzeniem zgłoszenia. 

6. W podsumowaniu zlecenia proszę wydrukować protokół rejestracji który należy dołączyć do reklamowanego produktu. 

7. Po zakończeniu zgłoszenia należy przejść do panelu firmy kurierskiej w celu zamówienia kuriera na koszt dostawcy. https://promise.dhl24.com.pl/reklamacje-domaniewska (w przypadku zwrotu ( https://promise.dhl24.com.pl/return-wenecka). Po akceptacji zlecenia na adres mailowy zostanie podana odpowiednia informacja jak zakończyć zlecenie dostawy. 

UWAGA! Proszę pamiętać o umieszczeniu na paczce i reklamacji numeru/ów reklamacji lub zwrotów z naszego systemu a także dołączenie protokołu zgłoszenia do każdego wniosku (także w przypadku łączenia reklamacji). Przesyłki bez numerów i protokołów nie zostaną obsłużone.

Aktualności

Aktualności

Zamknij