Na kilka tygodni przed premierą, wyczekiwana gra Hell is Us została zaprezentowana na nowym filmie z rozgrywki, który skupia się na systemie lochów – całość została upiększona przez konkretny komentarz dyrektora kreatywnego i artystycznego Jonathana Jacques-Belletête’a.
Hell is Us to ambitny projekt studia Rogue Factor, którego premiera zaplanowana jest na 4 września 2025 roku – gra zostanie jednocześnie wydana na PlayStation®5, Xbox Series X|S i PC (Steam, Epic Games Store).
Zobacz materiał: https://youtu.be/PR66Dok5g-o
Historia Hell is Us rozgrywa się w Hadei, fikcyjnym kraju spustoszonym przez śmiertelną wojnę domową. Ten odizolowany naród skrywa tajemniczą przeszłość i jest domem dla starożytnych, zapomnianych lochów, które gracze muszą zbadać, aby rozwinąć swoją misję i odkryć sekrety dziwnych wydarzeń mających miejsce w regionie.
Lochy stanowią integralną część przygody, dostarczając graczom klucze do zrozumienia głębokiej historii Hadei i oferując niezapomniane sekwencje rozgrywki i wyzwania.
Każdy dungeon jest wyjątkowy pod względem atmosfery, wyzwań i znaczenia. Wymagają one skorzystania z różnych rodzajów umiejętności: interakcji i uważnej obserwacji otoczenia, wykorzystania logiki, a przede wszystkim walki z licznymi wrogami, którzy staną im na drodze. Co więcej, każdy z różnych lochów kończy się ostateczną, intensywną konfrontacją, prowadzącą do odkryć, które rzucają światło na trudną przeszłość tego odległego zakątka świata.
„Lochy opierają się na tej samej filozofii, która rządzi projektem gry, nazywamy ją ‘rozpraszaniem gracza’ – wyjaśnia Jonathan Jacques-Belletête. „Przez tę koncepcję chcemy, by gracze na nowo odkryli przyjemność płynącą z samodzielnej eksploracji, bez trzymania ich za rączkę. Obecność każdej przeszkody, każdego wroga, jest starannie przemyślana, aby zaoferować niezapomniane wyzwanie, które po pokonaniu daje prawdziwe poczucie satysfakcji”.