Retall

NACON i studio Shine Research zaprezentowały dzisiaj nowy materiał z rozgrywki Architect Life: A House Design Simulator, pierwszej gry symulacyjnej, w której gracze stają na czele własnej firmy architektonicznej. Odkrywając ten modny zawód, gracze mają za zadanie realizować projekty nieruchomości swoich klientów. Gra od 19 czerwca będzie dostępna na czterech platformach: Nintendo Switch, PC, PlayStation 5 i Xbox Series X|S.

Sprawdź zwiastun z rozgrywką: https://youtu.be/iuLXCFMtQmA?si=GLznTk_13GwipmXL

Programy o architekturze i renowacji fascynują widzów na całym świecie. Jako prawdziwy fenomen społeczny, ta pasja do przemyślanych wnętrz i imponujących projektów budowlanych trafia teraz do Architect Life. Gra zanurza graczy w doświadczenie w połowie drogi między zarządzaniem a kreatywnym modelowaniem, niezależnie od tego, czy zainteresowani budują wymarzoną willę nad jeziorem, odtwarzają i odnawiają własny dom, czy też stawiają czoła wyzwaniom urbanistycznym godnym gwiazdorskiego architekta.

Architect Life oferuje graczom możliwość tworzenia budynków na 60 zróżnicowanych działkach w górach, na wsi lub w mieście. Dzięki dwóm trybom gry, w tym trybowi kariery, 60 misji stawia przed graczami zróżnicowane wyzwania architektoniczne.

Rozgrywka w trybie kariery Architect Life opiera się na etapach budowy prawdziwego projektu architektonicznego. W każdej wybranej misji gracze muszą postępować zgodnie z określonymi fazami, jednocześnie upewniając się, że przestrzegają przydzielonego budżetu.

Przy biurku architekta gracze zaczynają od zaprojektowania modelu domu: prace konstrukcyjne, prace wykończeniowe, zagospodarowanie terenu zewnętrznego, inscenizacja domu i, jeśli mają na to ochotę, dekoracja. Następnie muszą wybrać podwykonawców, którzy wykonają prace, zwracając uwagę na ich niezawodność, szybkość i pozostały budżet. Gracze muszą monitorować plac budowy w czasie rzeczywistym i podejmować najlepsze decyzje, gdy wystąpią nieoczekiwane zdarzenia. Na koniec mogą odwiedzić świeżo wybudowany dom i otrzymują ocenę zadowolenia od swoich klientów.

Każda udana misja przyniesie im punkty doświadczenia, które mogą wykorzystać do odblokowania „atutów”. Te umiejętności pozwolą na przykład obniżyć niektóre koszty lub zwiększyć zadowolenie klientów i będą niezbędne do kontynuowania postępów w trybie kariery. Stopniowo gracze będą musieli zmierzyć się z trudniejszymi terenami do zagospodarowania, a także bardziej wymagającymi specyfikacjami.

Architect Life oferuje również nieskończoną regrywalność dzięki trybowi swobodnemu. W wariancie „Free Construction” pomysłowi gracze mogą wyrazić swoją kreatywność na wybranej przez siebie działce. Mogą aktywować pewne ograniczenia lub całkowicie się bez nich obejść, jak w prawdziwej piaskownicy. Natomiast w „Call for Tenders” najbardziej ambitni gracze mogą powtórzyć dowolną misję w warunkach kariery.

📰

Aktualności

Zamknij